Revetlla de Maria Auxiliadora

El dia 24 de maig, totes les escoles salesianes celebrem el dia de Maria Auxiliadora amb una gran festa.

La tradició a la nostra escola és organitzar una fira de tallers en la qual l’alumnat d’ESO prepara tallers pels nens i nenes d’infantil i primària. Els tallers poden ser de ball, de manualitats, de pintar samarretes, esports, gimcanas i la gran esperada Casa del terror!!!!

A primera hora tota l’escola fem una celebració en honor a Maria Auxiliadora i la resta del dia es fan els tallers i altres activitats lúdiques.

A més, per la nit, s’organitza una revetlla familiar al pati de l’escola i la receptació que es fa d’aquesta nit amb els entrepans, begudes, pizzes i gelats s’aporta a projecte solidari d’enguany.